Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Stadtant!

Kategori: Allmänt

Fick for mig att borja stada idag. Alltsa en riktig grundstadning snackar vi har! Man kanner liksom att det ar damm o smutsigt aven om man skulle gora en sakallad "normal stadning". Nar jag anda va i farten fick jag for mig att moblera vardagsrummet med, blev riktigt nojd! Ar bara san, att jag maste moblera ibland, behover lite forandring liksom. Kommer ihag nar jag va liten hur jag helt plotsligt fick for mig att moblera och fixa massa.

Anyways, sommarn ar har!!! Alltsa geeeze vilken harlig helg, och det ar verkligen sant att man blir lycklig av solen, bla himmel och varme! Tror jag hade en liten depression p.g.a vadret. I Fredags kvall tog jag ut Nicki, sen vart det hem och borja med diskning. Men darlo kom over och chilla lite, och vi bara pallade inte att vara inomhus...sa vi drog DT och drack mango mimosas och kiwi drinkar mums mums. Va jatte mysigt, och annu battre att vi gick hem efter det, tidigt. Kollade lite TV och gick o la mig. Lordagen borjades relativt tidigt, sen va det solning och picknick med bullar ute i parken. Sen hem for en liten powernap..Men jag och darlo kan ju inte vara stilla, och verkligen inte nu nar det ar fint vader! Va ett bra tag sen, sa da maste man ju ta vara pa det liksom. Sa vi drog ut med cyklarna pa greenbelt med Nicki springandes bredvid. Vi cyklade lite fel sen hamnade vi hos en svenska vi traffat lite da och da den har terminen. Sa vi knacka pa for att saga hej, och da bjods det pa corona, sen blev vi inbjudna till att stanna for grillning. Sa himla mysig lordags kvall!!! Och sa satt vi ute pa deras altan och bara myste, och hundarna sprang runt och lekte. Sondagen, stadning och powerwalk, eller aaa...vi gick alla fall hahha. Men riktigt skon helg! Men nu blir det att grava ner sig i matte boken imorgon alltsa!! Buhuuu...

PS! Den mest randoma saken hande nyss...Alltsa holl pa och stada garderoben, men sa javla varmt sa la mig mitt i kladhogen for att vila. Har hog musik pa, men tyckte det lat som att nagon va inne i vardagsrummet, sa freaka ur lite och stangde av musiken och kolla upp. Vad fan kommer inte da om en stoooooor (assa stor!!!!) javla svart fluffig hund. Nicki flippa ur totalt och sprang fram  mot den har asa stora hunden och skallde som f*n pa honom och jaga ut honom. Jag va skit radd liksom och nicki va lika hog som halva hundens framben... Men den blev as skraj och sprang ut och flog over staketet. Hahaha assa efterat kunde jag skratta for det va sa SJUKT random, men va fasiken lite skraj. Duktiga lilla Nicki vaktar vart revir. Han fick flera sma milk-bones efter den heroiska insatsen LOL! DS!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs


Kommentarer


Kommentera inlägget här: