Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Experiment

Kategori: Allmänt

Har halkat efter/glomt bort/inte hunnit kolla pa finalen av Top Model Sverige. Alltsa min favvo akte ju typ ut dirr, hon som vann forsta tavlingen. GRYM JU! Men tydligen ska man va sa konstig som mojligt?!? Men maste ju anda saga att Alice tog grymt snygga bilder mot slutet..fast Klara tyckte jag anda va snappet battre. Sa jakla humble med, alltsa sen kan ju inte hon hjalpa ELLE inte e hennes grej?? Satter hur mkt som helst pa att Alice aldrig kunnat rocka ett Vouge omslag liksom...Anywaaaaaays.. Mitt experiment da, hade ett jakla SOTSUG/FETTSUG, men tankte jag skulle vara nyttig o kaka frukt istallet. Sa skar upp tva apelsiner i klyftor. Sa nu aterstar att se om jag kommer ha silli lappar inom ett par dagar?!


Gott va det alla fall! O stora lappar har val ingen dott av? Forutom att jag gnaller ihjal mig nar dom blir torra sen och flagnar. Kakade en apelsin for nagon dag sedan och da svullna mina lappar upp. Men apelsin ar alldeles for gott! Sen ar det ju faktiskt nyttigt!! waahh! Men forsokte att inte nudda lapparna huhhu
Vilken babbelmajja jag ar da!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: