Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Rubrik

Kategori: Allmänt

Yeppp....va ju ett tag sen..typ forra helgen? Eller forr forra?? Hahaha Va i vilket fall som helst ett bra tag sen. Men eftersom det varit sa mycket in da school sa har jag inte haft en tanke pa att uppdatera om mitt liv. Anyways, firade pasken med Annette och Pavone. Gick till ett franskt cafe (fett mysigt) och kakade pask brunch och promenerade downtown. Va jatte fint vader, varmt och soligt. Langtar sa sjukligt mycket efter sommarn. Men om vaderhetsgubben inte ljuger ska det bli 30 grader i helgen! WOOPWOOOP!!! Kakade alla fall den konstiga pask brunchen..va typ croissent med agg, bacon, spenat och sakert nagot mer i jag inte kommer ihag haha Och potatis till det. Alltsa va gott, men en intressant blandning om man sager sa. Dom andra drack laskande mimosas, men den plugghast man ar sa blev det vatten for min del. Nykterist i snart tva manader liksom! Men har varit skont, bara varit hemma under helgerna och kollat filmer med Nickipicki, och en hemkord pizza har o dar. Sa kalorierna har jag ju fatt i mig i vilket fall sa att saga huhuhu. Aven hunnit med lite hiking pa Table Rock i fint fint vader, golf, skola da..typ det gamla vanliga. Men nu ar ju sasongen over. Helt jakla sjukt?! Detta ar sista veckan vi ar i "season".. Men langtar sa himla mycket efter denna sommar med massa resor och ett break. Langtar efter min bestie carrobarro sa jag dor!


Yepp..detta va min paskbrunch hahaha men va faktiskt gott!

KLAGA INTE! For jag har putsat spegeln! huuhhu Va sa skont att plocka fram en klanning. SOMMAR KOM HIT!

Visst ja..jag o jennifer skulle ga o gymma for ngn dag sedan..vi tankte kaka lite frozen yoghurt innan (VILKET SKAMT HAHAHA) PS. Traningen blev aldrig av...vi drog till Goldy's och drack jordgubb mimosas istallet :D Sa har fatt i mig liiiite alkohol de har veckorna! xD

Sen forsokte folket fa med mig ut forra helgen tror jag det va..har ju som sagt ingen koll pa dag eller datum LOL men va pavag, sminkade mig liksom korde pa eyeliner under ogat med o blev ju sa jaklans grrrrrrrymt!!!! Men sen nar jag var klar pallade jag inte langre sa gick o la mej (utan att tvatta bort sminket...)

Golf<3golf<3 golf

yeppp...typ sanna har filmer har jag kollat pa hahaah... Ne men va as nice, kollade Aladdin och the Beauty and the Beast i helgen, Mr and Mrs Smith..sen lite filmer med jennifer aniston etc etc.. Va massa bra filmer, va lite chockad. Men snart kommer jag val till dagen jag sett alla filmer som sands?

Nope...fa se vad jag ska hitta pa nu. Vill sova men vet inte om jag ar tillrackligt trott an? Hjarnan ar ju det alla fall efter 5h i bibblish. Duktig ar jag mhmm! Puss o kram pa mig!

Sen extra manga pussar o kramar till bastaste Mommo <3<3<3

PUSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: