Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Drivers License!!!!

Kategori: Allmänt

WOOPWOOP!!! Gissa vem som tog korkort har om dagen?!?!! ME!!!! Hihihi sa jakla skont o ha det avklarat. Nar jag gjorde det i Sverige trodde jag liksom aldrig jag skulle behova gora teori och uppkorning igen, men joda! Men klarade det denna gangen ocksa huuhu. Ringt forsakringar o sant till bilen med sa det ska nog bli bra.

Varit pa mingel i veckan med...lag pa soffan ena sekunden och den andra ringde Maria, sa va bara att dra pa sig klanning o kavaj. Men va skont o kla upp sig, inte varit ute pa ett tag som sagt sa varit daligt med det!

Tanka sig att det bara ar typ tva veckor kvar nu! :D Alltsa denna sommar, langtar! Sverige-London-Cali-Boise...mumsii. Langtar efter Ma, Pa, mommo Olle o Fridolf sa jag blir galen. Sen sjalvklart efter London tripen och J. Har en kansla av att det kommer bli en bra sommar. Sen SJALVKLAR min BFFF Carrobarro! Va kul vi ska ha <3

Ikvall blir det myskvall med Nicki, tacos och hoppas pa bra filmer pa TV.

Ha en nice helg alla fina...och som min lakare sager BE SMART! haha Ne men seriost!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Jag, min smutsiga spegel (igen, fattar inte hur fan ja borstar mina tander?) mitt korkort (har far man ett kuvert med testet sa maste lamna in det till transportstyrelsen sa skickar dom hem korkortet :D )

Buisness Emmsi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: