Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

WOW!

Kategori: Allmänt

Allltsa har varit pa en Thanksgiving middag/lunch nu med Michelle. Haha maste bara saga att varlden ar SA LITEN!!!! Jag och Jennifer traffa en gubbe/man pa BK for ett ratt sa bra tag sen. Han horde oss prata svenska, och det visade sig att han har varit i Jonkoping?!?! Hellooo??? Och nu till det sjuka: skulle egentligen fira Thanksgiving hos Michelle, men hennes pappa ligger pa sjukhus sa vi skulle till en hon kanner istallet. Nar vi kommer dit tror ni inte det ar han da?!? Som vi traffa pa BK, i boise, som har bott i Jonkoping???? DAMN (A*r*c*)! Han hade alla fall en underbar familj, sa gulliga va dom allihop. Dom hade bade egna barn och adopterade barn sa dom va som en Brangelina family. Fett coolt! Traffa massa annat trevligt folk ocksa. Vi at MASSOR med mat, och nar man va dodligt matt sa skulle man ha dessert med?? WA? Maste dock saga att det svenska julbordet ar TUUUUUUUSEN ganger battre an thanksgiving dinner. Om jag sager sa har, jag kan verkligen forsta att sjukhusen far in manga 911 calls pa thnaksgiving pga hjartinfarkt!!! Sen vankades det massa paj; eggnog-, pumpa-, pecan-, och cherry/oreo- paj. Yepp, super amerikanskt!!!!

Michiwaowa slappte av mig hos Mitsulina sa jag kunde cykla hem min cykel. Sag att Alberta fjarta va oppet sa inhandlade lite mjolk o annat gottilott. Cykeln ar valbehovlig eftersom jag knappt kan ga efter gardagkvallens bravader...men kul va det! Lar dock inte bli high heels pa ett tag...min fot ar lite...instabil just nu.

Nepp, nu blir det ut pa promenix med Nickilicous i vinter/host-solen. Ar riktigt perfekt vader idag. Ratt sa varmt, sol och bla himmel. Vi gillar nar solen ar framme! Sen blir det att smida planer infor Black Friday med mina pojks...Black Friday drabbar ju ingen fattig liksom (som mormor skulle sagt).

PUSSSSSS fran en brud pa superhumor! TJO!


Jag for ett ar sedan :)

Jag ett ar senare..xD


Fan..man borjar bli gammal alltsa??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: