Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Time Management

Kategori: Allmänt

Jaa..det ar ju inte alltid allting gar enligt planerna. Har faktiskt raknat all matte jag behovt hade inprincip bara ett/tva tal kvar och da kommer en assessment upp (typ test pa det man gjort och om man ar trott och redo for att sova+dunderforkyld pga lebben i min matteklass) da orkar man inte riktigt tanka. Blir lite slarvfel och trippelt sa mkt att gora. Bajs.

Tillbringade eftermiddagen i sangen med spaghetti o kottfarssas, nicki och min kara TV (Real Housewifes- New Jersey, Atlanta och Beverly Hills<--favvon), sen Gossip Girl, Sixteen and pregnant..och lite annat smatt o gott.

Min alskade kom ut pa en liten kvallspromenad med mig och Nicki sa jag fick prata lite (mkt) skit om massa...manniskor.

Godnatt pa er, imorgon (6am) blir det harda tag med fys...hoppas jag mar battre. Ser inte sa ljust ut just nu. Men tigerbalsam o nasspray far gora sitt, forhoppningsvis. Okej nu svamlar jag.

PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: