Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

STRESSSSSSSS!!!

Kategori: Allmänt

Vilken javla fucking daaag??? Och den ar INTE over an! Vi har flangt hit och dit mellan klasser, mat, event, bibblan, cykel affaren....for att inte namna alla telefonsamtal?!?! Nu sitter vi (alltsa nar ja skriver vi fattar ju alla att jag menar jag och jennifer) och forsoker fa in lite plugg innan vi ska pa dinner hos coach. Vi bakade lite negerbollar innan, ska steka pa kottbullar, sen blir det att ta med lite kaviar ocksa hehehe.

Nepp plugget och Hollywood Wifes of NJ kallar!

PUSSPUSSS

(Ps. jag skulle uppdatera i Mandags. Jag satt i Bibblan i 8.5 javla timmar i streck (7.5 bestod av matte ew). Anyways, alskling kom o motte upp mig for att plugga psykologi och hon hade med sig en matlada till mig! Hur GULLIGT ar inte det?!?! Va bara tvungen att skriva det har, omnamner henne ju typ varje dag for hon ar gullepluttinuttii, men dettaa!! PUSSS PA DIG! DS.)


GIVE ME SOME ICE!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: