Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Oh HELLOOOOO!!!! KYSSSSS MIG!!!!

Kategori: Allmänt

Yepp, terminen ar ju fasiken nastan over?!?! Ar redan 3 November. Golf sasongen ar slut (eller aa, tavlingarna da) bilket betyder inte lika mycket traning, dessvarre ska det bli jobbigare fys YEY. Men gick rykten idag att var "extra" workout ska bli kickboxning HELLOOO YES!!!! Haller tummarna.

Halloween va det forra helgen, och alsklingen har ANTLIGEN fyll 21! Oh finally, vi klara ett helt ar (och nagra veckor) utan att hamna i trubbel igen. Downtown ar osakert nu nar vi ar nere och rojjer. I helgen ar det dock dags for en superduper vit helg med mys pys o sant dar som hor till.

Vart ute och spela scramble pa golfen idag med 3 fina chicks, nu ar det bara att svira om for att ga pa nagon forelasning om hur doktorer "stuligt" en svart kvinnas celler for forskning...denna kvinnan levde pa typ 1930-talet, och hennes son ska forelasa om detta? Men aaa vi far, hor o hapna, 1 POANG i extra credit till var Kinesiology class. Battre an inget och speciellt eftersom jag o Jennifer ar grymma pa grammatiken och inte far nagra avdra pa vara uppsatser alls sa behover vi varenda ynka poang vi kan fa...

Planerna for resten av tiden har innan det ar dags att dra hem for julfirande i Sveariket ar:

* Thanksgiving - Michelle bjod mig hem till hennes familj som bor har i Idaho. Ska bli kul att fa va me dom ett "riktigt" thanksgiving firande. Hon sa att jag skulle forbereda mig pa att laga o ata ALOT! Sa jaa...diet..borja nu?? Naaa...vet ja inte klarar det anda sa wtf. Nicki ar inbjuden ocksa, sa han kommer fa va i ett annat paradis i nagra dagar o leka med brudarna (Danny och lite andra valpar). Sa vi langtar till och med lite.

Sen kan jag ju gora massa trakiga punkter med allt skolarbete etc som finns att gora (sjukligt mycket projekt o research o blablabla...far ont i magen nar man tanker pa hur mkt det ar kvar o gora pa sa kort tid)

Ne dags o dra ivag for 1 poang extra credit! Blir lite bildbomb har med smatt o gott!

Puss Pa Er!


Mikeeee och jag daaaa LOL

Timmiiie och jaag

Hippien va bara for sexig

Karre, jag, alskling, Marre xD

KYSS MIG!!!

Rawrrr...Peace!

Har fatt hanga med Jennifers roomies som ar as gulliga och roliga <3 Ska vi gora om!

Awww GRATTIS GUMMMANNNN!!!!! hihii har gjorde vi debut pa Cafe Ole tillsammans. Massa billiga drinkar!!! O massa skojj o stimm. Vi sparade vara pass (man far "missa" fysen en gang) till jennifers stora dag sa vi kunde ga ut pa ONsdagen...ja skoldagen dagen efter ska vi inte ens snacka om...eller allt drama den natten. Det ar fasiken KILLAR som skapar allt drama o trubbel men allt loste sig hyffsat bra. Vem behover killar liksom? ;D

Kopte Jessica Simpsons hyper snygga skinnjacka for super bra pris...har en palskrage och massa coola detaljer. Love it!

Vi va tvugna att kolla football nar recruiterna va har..men va nice..dom ar sexiga i sina uniforms..plus att man fick en javla solbranna. Va stekhett!

Marre crazy betch <3

Karre och jag har druckigt manga p2..nastan sa ja borjar trottna lite ocksa...men bara NASTAN!

<3

John Daly kom och spelade in lite pengar for BSU golf...elller aa ratt mycket pengar; <$17.000!!! Wohoo...hoppas dom kommer anvandas val liksom...tranarn borde kopa in putter leopard grepp eller nagot ;D Det ar verkligen pa min to do list. MASTE hitta ett putter grepp i leopard!!! Skulle bli mastare pa greenen liksom grrrr!

Fridolf kom pa besok o hade syter time, va sa mysigt. Nicki saknar henne massor. Vi gjorde aven ett besok hos frisoren och jag gjorde mig av med mina extensions. Har nagra clip in for dagar da jag far anxiety attack och maste ha dom! hahah Men borjar gilla den kortare langden o normalare fargen mer nu nar det vuxit till sig lite.

Coach gifte sig...ANTLIGEN..hoppas det kommer lite barn snart..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: