Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

"Dont Lie If Your NOT Good At It...and if it's to ure possible BFF"

Kategori: Allmänt

ja manga daliga lognare finns det har ute i lilla varlden. Jag tror inte det finns nagon som ar bra pa att ljuga egentligen. Om lognen accepteras ar det bara for den som recievar den inte vill veta sanningen. Och ja, ibland later man logner vara for man vill inte att det ska vara sant. Tror det ar bast for sig sjalv ibland att bara lata skit vara. Skit kommer alltid vara skit liksom. Det lattaste ar att lata det ruttna. Hahaha vilken filosof man ar da. Men aa, jag tankte pa det igar nar jag gick en frisk promenad hemat. For endel sager att dom ar sjukt bra pa o ljuga, men jag kom pa att lognarna TROR att dom ar bra pa att ljuga for det ar sa patetiskt sa ingen vill lyssna pa sanningen. Jag har sjalv varit i den sitsen, men har insett att arlighet varar langst for alltid.

Idag ska det alla fall bli en rolig dag, eller neeeeeee inte jatte rolig for maste gora matte... Men fick ett telefonsamtal pa morgonkvisten som gjorde mig valdigt forvantansfull :D

PS. Jag Saknar Carro jatte MYCKET! Men bara nagra veckor kvar nu!!! HUHUUHU Da blir det galenskap i lilla Jonkoping! DS.



Snygg !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: