Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Basta Dagen Pa Lovet? (nastan)

Kategori: Allmänt

Detta kan nog ha varit en av dom basta dagarna pa det har lovet. Slog av alarmet 5.45 am...hade ingen lust att trangas med sjuka manniskor pa Black Friday sa somnade om o vaknade runt 9, tog bussen till mallet for shopping.

Hittade massa fina julklappar...(Banana Republic hade -40%, hittade flera grejer som va sa SJUKT snygga o varsta kapen med tanke pa den rean...men min planbok racker helt enkelt inte till. Kunde dock inte lata bli dom svarta skinnhandskarna, sjukt fina! Plus att jag har letat efter skinnhandskar ratt lange men inte haft rad, sa det blev ett riktigt bra pris, OCH dom ar langvariga liksom). En tur till VS blev det sjalvklart ocksa! Inhandlade en rod gosig pyjamas (rod) med snoflingemonster pa typ, very sexy, och valdigt julmysipysig. Blev val lite parfyrmer och sant dar med ;) Dom hade fatt in flera nya dofter, as goda, men jag ar totalt besatt av min Jessica Simpson "Fancy"...sooo.....Var ju som sagt Black Friday idag=folk ar som galna for det ar typ varsta superduper REAN och massa erbjudanden. Gillar inte nar det ar proppat med folk, men va ratt mysigt anda eftersom jag var sjalv. Skont att shoppa sjalv ibland sa man kan ga vart man vill och inte slosa sin vans tid i provrummen (jag har en tendens att fastna i fitting room pa VS och Forever 21). Men med Jennifer gar det da alltid bra att shoppa med..vi gar ju liksom till samma butiker hahaha (forutom det dar med fitting room da...hon har talamod min alskopalsk xD ).

Anyways, efter men shoppingtur (flera timmar) va helt slut, fett hungrig....sa tog med Nicki och kopte en Large Pizza Hut (Hawaii yum!), uppgraderade med bread sticks OCH en 2L Pepsi. Men det ar val lugnt, maste ju brant alla dom kalorierna pa shoppingen, eller????

Har alla fall vaknat ur min PIZZA KOMA/Spyfardig, sa tog en cykeltur med Nicki for att fa lite frisk luft. Nu borde jag gora lite Matte, for Jennfier och min Sondag+kommande vecka kommer bli ett HELVETE= INGEN TID FOR MATTE!!!!!

Ps. Hugo Rosas ar i Jonkoping nar jag inte ar hemma? SNYFT! Ds.

PUSSSSSSSSSSSS


Den har mysiga pyjamasen inhandlades fast i rott. Super sexig mwuaah!
(Fotnot: ar inte jag pa bilden, men visst ar vi lika??)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: