Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Wild and Crazy Friday!!!

Kategori: Allmänt

Idag har nog varit den skönaste dagen på länge, länge...och även den lugnaste! Vart en galen utekväll igår med dom bästa, fan tänk Karre o Marre är på sitt senior year efter sommaren :( och jag på mitt Junior year!! WHUT?!? Nog pratat om det haha framtidsplaner tar vi senare. Lördagen har jag tillbringat i min säng, vid matbordet, och i min säng. Hur skönt är inte det då?!? Har inte gjort ett skit. Skypea med mammsen o pappsen lite med, dom fråga mig vad jag skulle göra idag, då sa jag: "ingenting, jag ska göra ingenting". Hahah känner mig värd det, och dom höll definitivt med. Har varit fullspäckade veckor. Nu är det mindre än två månader kvar tills jag är i Sverige :O Finals veckan kommer vara här i all hast, vill inte tänka på det än. Usch man är så stressad, trött, med störst sannolikhet förkyld..och ja vem vet. Hoppas verkligen på en solig och varm svensk sommar. Vädret i Boise har seriöst varit förjäkligt. Massor med regn, blåst och kallt! Men den bästa golfarn tränar ju också i det värsta...så snart sitter det får vi hoppas ;-D.

Har laddat ner "FLushed away", ska kolla den nu och mysa med lilla Nicki pick. Btw jag älskar online shopping sånna här dagar! Har klickat hem lite smått och gott tiihii :D Dock inga kläder! Har galet mycket i min garderob, men vill ha MEEER! Får se vad mitt kreditkort klickar hem imorgon? HEHE Tror jag satsar på en mysig hemmakväll ikväll. Alldeles för trött från igår, men känner jag mig rätt kommer det nog bli crazyness ändå. Men vi hörs imorgon bitches!

PUSSSSS!


Kolla in proffset ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: