Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Living the Liiiife!

Kategori: Allmänt

Oooh, vilka dagar eller?! Så jäkla skönt, vaknar, ligger kvar i sängen, går upp, lagar duuunder frukost, chillar lite till, går ut på långpromenix i solsken med my one and only, spelar golf med roligaste människor, kommer hem, myser med my one and only, käkar nutella...njuter av livet och ledighet!!! Dock räcker det med dessa chill dagar, för snart är jag redo för den hektiska vardagen igen. Men det är exakt sånna här dagar som behövs. Att vädret är fint och att det går rykten om upp mot 20 grader torsdag & fredag...yee kan inte bli bättre! I Like!!!

Nä, nu ska jag återgå till en film. Har precis kollat gynekologen i askim, riktigt bra! Rekomenderas. Bjussar på några goda bilder XD

PUSS PUSS


Min finaste <3 Snart är du ute i Svenska skogarna o ränner hhehe

YUM!! Är inget pannkaksfan, men när jag väl får suget då är det så jäklans gott! Var flera år sedan jag käka pannkakor. Men fick lite hemlängtan, Mammsen brukar alltid göra pannkakor o soppa på Torsdagar. Btw, 67 dagar tills jag är hemma!

Eftersom det blev lite pannkakor över (tro det eller ej hehe) så fick det bli crepes till kvällsmat. Mycket gott!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: