Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Lazy bitch!

Kategori: Allmänt

Tänkkkk om man kunde vara sådär duktig och bara göra allt man måste göra nu, och inte skjuta upp allting? Hmm...men ibland är det så skönt o bara slappa. Kollat på gynekologen i Askim, chillat lite, power napat...hmm..ätit lite mackor...druckit coca cola...lekt med Nicki...Cyklat till Alberta o köpt pizza. Wtf Emma Dahlqvist?! haha Men som sagt, ibland måste man ta ett litet break och chilla!

Igår pallra jag mig alla fall utanför lägenheten lagomt sleten efter helgen och fixade mina cheeta nails. Okej kolla in detta samtalet till nagelsalongen:
Jag: "Hi, I want to book a time to redo my nails". What time do you close?
LA Nails: "Just tell me what time you want?"
Jag: "Ehm, like 6ich?"
LA Nails: "Oh plz honey, we close at 5!"
Jag: "Well I asked you what time you close?! I didn't know. Well what about 4, will that be enough wt time for you to do them?"
LA Nails: "4.30"
Jag: Okey, thank you bye! (okej jävla inkompetenta människa...)


Så jag är där typ 4.25. Sätter mig och väntar...och väntar...och väntar.....5.15 börjar dom göra mina naglar (dom stängde klockan 5 ja?!)... Tycker detta är lite typiskt USA. Förstår inte hur dom kan förvänta sig dricks, otrevliga och har ingen koll på hur dom behandlar sina kunder. Dock gör dom ju ett bra jobb...ibland. Jag somnade ju nästan där liksom.

Nä alltså nu ska ja kolla film o käka PIZZZZZZZZZA!

PUSSSS!

Visst ja, zebra mönster på ringfingrarna. Värsta high-fashion bitches!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: