Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Hallåååå ELLER!?

Kategori: Allmänt

Alltså en lektion kvar, en uppsats kvar (nääääästan klar), fixa flal schedule...yumyummmm sen är det SPRING BREAK! Så välbehövligt, min kropp o hjärna kollapsar snart ju! Detta lov ska tillbringas i sängen, bland drinkar...och allmänt chillandes yao! Visst ja! Ska fasiken försöka börja med min scrapbook med =D KOmmer antagligen göra hälften av allt jag vill göra. Tiden går crazy fort. Är hemma i Swe om cirka 7 veckor, whutwhut?!

DAgen kan inte börja bättre heller! Vi spelade handboll på fysen, hellooo?! SÅ sjukligt rolig sport. Där snackar vi floooow! hahaha

Nu är det dags för historia, och jag får väl be om ursäkt för hemskt dålig uppdatering men orkar inte. Duh! SKa försöka ladda upp ngn bild nu, är det dag 4??

Btw, va fint väder i Måndags (på förmiddaen alla fall), fick vårkänsla o drog på mig min nya blommiga jumpsuit. Aoow! Syns inte jätte mcket av den på bilden, men sexig värre.

Happy Friday på er alla!


Grrrrymt bra bild måste jag säga.... bra ljus, bra upplösning..u name it!
My one and only får synas lite också tihii <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: