Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Aint got no time for no haters!

Kategori: Allmänt

Det är ditt liv. Så lev det till fullo, som du vill. Är så trött på människor som snackar och bryr sig så mycket om alla runt omkring. Lev ditt eget liv säger jag då. Märker speciellt av detta nu när man åter är i kära Jönköping. Alltså, folk ältar saker som hände för flera år sen? Snackar om saker folk gjort för flera år sedan. Alla gör vi olika slags misstag, men sen ser vi alla olika på hur man vill leva sitt liv. Jag vill leva roligt, ha roligt. Är trött på sura och trista människor. Sånna människor skiter jag i att träffa, varför ska jag bli irriterad och på dåligt humör på grund av ett surägg som inte klarar av att ha roligt?! Alla ser vi olika på hur man har det roligt och lever livet. En del tycker det är kul att festa, shoppa, sporta, resa, plugga, jobba, träffa människor... Jag vet inte vad ni tycker är kul? Jag vet alla fall vad jag tycker är kul. Sen tar jag ingen skit! Jag struntar i folk som inte har något liv, som inte kan ha roligt, dom som snackar om andra människor. Det är synd om dom egentligen.
Hur som helst, lilla Jönköping...det finns mycket mycket denna stad måste växa inom innan det kan bli en it-stad. Om man nu kan kalla det en stad?!
Hade alla fall en stört skön och galet rolig dag idag!!! Sov ut ordentligt imorse för typ första gången sen jag börja på College i USA. Åt en riktigt god frukost framför TV:n, sen fick jag för mig att städa hela köket inkl. alla skåp?! Ja, det var roligt! Hade på superhög musik eftersom jag var själv hemma och dansade och sjöng samtidigt som jag städade. Det bästa var nog hur glad mamma blev när hon kom hem =D Sen drog jag ner mot min själsfrände aka Carro! Bästisar sen vi var 5 bast, även att vi inte ses så mycket längre eller pratas vid lika mycket så har vi alltid lika kul och det känns som det var igår vi sågs. Först gick vi ut med hunden, hunden sprang iväg när den såg en hare, så vi sprang ute i "skogen" och jaga hunden i klackskor och meterhög snö. Vi skrattade som aldrig förr. Vi såg ut som gamla kärringar xD Sen drog vi till IKEA hade tjejsnack, åt köttbullar och fikade. Sitter här proppmätt nu och ska försöka städa -.- Är inte lika städsugen nu hehe
Men Pusss på er!
Carro n I last Year

Kommentarer

  • CAROLINA säger:

    waooo :-) emma min själsfrende :-) det minns jag ! hahahah så dåligt ..trodde verkligen hunden skulle bli överkörd:-0 hehehe ...å våra klackskor ...gick inte så bra med vår hundpromenad :-P trevlig bloggg ..den är rolig att läsa ! ...försätt så emma :-) jäkligt trött på jkpg måste jag med säga ..men dock en liten håla som anses som hem :-) ha de bajs najs pussi lussi :-D

    2011-04-04 | 17:59:45

Kommentera inlägget här: