Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Bakdag och förberedelser

Kategori: Allmänt

Ja mina vänner, nu är det bara fyra dagar kvar tills jag åker hem igen. Ska träffa girlsen imorgon och ha lite kul.
Ska ner till jönköping city (lol) och köpa lite svenska nödvändigheter...typ godis? kalles kaviar? etc hahah önskar jag kunde köpa lite skor och kläder med men det kommer redan vara övervikt på min väska. Har ju packat ner mitt skoställ som tar en hel del plats -.- Varför kan inte jag få ha typ 10 kg extra på min väska? I mean, dom här feta amerikanerna som tar upp typ två flygsäten väger ju dubbelt så mycket. Varför ska dom få bära med sig så mycket extra kilon?!? Jaja, tillbringade dagen hos mormor igår. Bakade muffins o kokoskaka blev jätte bra så mormor vart glad. Var rätt längesen jag bakade så det var roligt.
Nu måste jag kila! P&K
Mina fruktmuffins...
...och mormors söta och gosiga kisse Mira <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: