Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Träningsnarkomaner på G!

Kategori: Allmänt

När historia analysen var inskickat 00.00 inatt somnade jag gott med Nicki i famnen. Så mysigt! Han brukar få sova i badrummet, men älskar att ha en liten goseboll att kramas med hihih Är van att kissemissarna sover i min säng hemma i Sverige. Anyways, alarmet var på kl 8.15am, så rullade vi iväg mot REC center, dansade Zumba en timma och shakeade. Dans gör verkligen så man blir glad. Speciellt efter gårdagskvällen när vi blev nekade in på bion "No strings attached" för vi inte hade ID?! What!? 17 årsgräns...hm...visade mitt student ID vilket bevisar jag är över 17 eftersom jag går på college. Men nejdå, det var inte tillräckligt. Jävla bitterf*tta! Vi stog och skrattade åt henne o bara "are you serious" sen drog vi därifrån. Sheiiit alltså. Våran dag som var så perfekt igår så ska en sur kärring förstöra allt? Lovar att hon inte ens var äldre än oss. Men aah, "don't mess wt the swedes"...jus sayin.

Well well..efter zumban löptränade vi, brunchade...sen drog vi hem svirade om på 5 mins tog golfbagen på ryggen, Nicki i kopplet o cyklade till golfbanan. Är fortfarande ganska kallt ute men har varit sol och blå himmel hela veckan. Så vart sugna på att kolla bollbanan lite och jobba på svingen. Men va?! Tro inte vi var slut på energi efter det?! Vi trampade hem i världens motvind lämnade Nicki, hämtade plånboken och trog till Walmart haha. Köpte ny kamera idag! As nöjd. Blev en SONY den här gången. Hoppas bilderna blir lite klara nu hmm.. Den skulle kosta $150..men kassörskan slog in fel på något sätt...så fick garanti, kamerafodral + kameran för $95, puss på dig! Alltså fick jag kameran för runt 500 swe kronor. Sick!

Palla sitta här längre. Nu ska jag och min älskling göra fotbad, måla naglar, tjejsnacka...etcetc. Sen ska vi ut lite ikväll har vi tänkt oss. Vi behöver vara lite sociala igen haha folk undrar liksom vart vi tagit vägen! SKa lätt ha på mej mina nya blåa klackar! Rawr, ikväll ska vi ha kul! Pussspusss


fuck off alla surpuppor!

jag o min livs kärlek

Kommentarer


Kommentera inlägget här: