Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Shit Pommes Frites!!!

Kategori: Allmänt

Var sjuuuuuuuukt trött igårkväll, men vi drog ut ändå. Vi var ute och spelade på banan igår allafall, var riktigt kul. Greenerna var dock förfärliga. Men det är rätt nice att vara ute och spela här i sådär lagom lite kläder, sol, blå himmel medan det är snö där hemma.. (hahaha) Alla fall, när vi kom hem drog vi till T-mobile igen, ska fixa ny mobil. Dom har någon superdrive så om man får en smartphone, for free?! I know too good to be true. Behöver mitt visa för att kunna få den och det krångla lite. Första gången vi var där lyckades jag glömma att ta med det (även att jag trodde jag hade det), andra gången hade det tydligen inte lästs?! Så får hämta mobilen idag, hopefully! Är sjukt sugen på en ny alltså. Anyways, vi käkade en snabbis sen trampade vi iväg någonstans i Boise för Service Learning. Finns en lokal där dom har något som kallas "Teen night" på fredagar. Så vi ska vara där samanlagt 15 timmar....Trodde ungarna skulle vara roliga, men njaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva dem. Lite sådär halft alternativa, lite sådär halvt i någon slags trotsålder?..I don't know. Men det var inte jätte kul direkt. Hoppas det blir roligare framöver. Finns dock en dansstudio där. Ett gäng killar stog där och dansa typ hela kvällen. Jag såg den söööötaste ungen i världshistorien, sen dansa han så jävla grymt! Shit Pommes Frites!!! Så ut som en liten mini Michael Jacksson typ. Sååå...när vi var klara med det trampade vi hem, svirade vi om lite sådär lagom. Blev låga skor igår?! :O VI åkte till Longmont, football house party nummer ett typ. Det är ett sket ofräscht ställe, fattar inte hur killarna faktiskt kan bo där?! Det är alla fall ett ställe där det antingen är sjukt kul eller sjukt tråkigt. Men igår var en sån där sjukt grym väll, eller aaa sådär lagom alla fall haha SKa inte överdriva nu bara för jag aldrig är ute längre heheh. Men det var nice. Cyklade hem på någons cykel från några lagkamraters hus hahah vette fan vems...

Nää gott folk nu ska jag gå och shakea röven på zumba med min älskling. Sen har jag clubfitting! I Like I liiiiiike!

Pusssssipusss


Samsung Vibrant, förhoppningsvis är den min om några timmar!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: