Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Does That Make Sense?

Kategori: Allmänt

Fuck no! Historia klassen var en pina idag, men vi klarade oss igenom den tack vare våra smartphones höhö -.- Anyways, har varit en riktigt bra dag... Grymt nice fys imorse med Indian Mile i LAGOMT/NORMALT tempo och lite cirkelfys på det tills man typ spydde. Dock tyckte inte Donken våran Indian Mile var bra alls i normalt tempo så det kommer aldrig bli av igen. Han vill vi ska springa individuellt istället..hmm. Well well jag antar att man verkligen får ta vara på de få "moments" som det bjuds på. Hade vårt första test idag med, för den här terminen, i Personal Health. VAr nog bland de sjukaste proven jag gjort..eller naa inte sjukaste. Men frågorna var..aah..vilseledande?! Jag och min älskling pallrade dock självklar igenom det också med helt OK result. Visst ja, innan provet åt vi dinner i Subben (tillägga: Jennifer stalkade runt på FB igårkväll och fick fram info om att en tennis färsking från Swedeeeen har börjat på skolan) så när vi kom in i Subben satt alla Tennis-boys i mitten av hela smeten. Emma och Jennifer börjar peka (träffar en annan svensk som går här på skolan och pekar ännu mer diskret mot killen vi "troooor" är svennen).. Lori kommer och tror inte det kan vara en svensk, han är ju svart?! Hon kunde inte förstå att en svensk kan vara svart?! hehe americans ye? However, tennis boysen märkte uppenbarligen vårt diskreta pekande och ställer sig upp, vinkar mot oss och ropar SWWWWEEEDEN!!! Så yeppp, en nyfunnen svensk vän.. Visst ja, sa jag att vi är bjuden på fest hos tennis boysen ikväll?! Fett nice. Välbehövligt efter lte plugg just nu, slut på energi i hjärnan och ett litet (stort) sug på alkohol.

Vete fan vad man ska ha på sej. Men alltså PUSS på er! Ciaociaoo

PS Ni som vill ha sådär xtra mkt kontakt med mig här på andra sidan atlanten, fixa whats app as nice ju! DS.


Jag och Marre!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: