Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Vilken J*VLA morgon!!!

Kategori: Allmänt

Jag finner inga ord... men vaknade upp i lagom tid runt 8ich och tankte gora lite matte...skulle sla pa TV:n, men den gick inte pa? Fick panik for trodde Nicki kakat upp sladdarna, sa skulle tanda adventsljusstaken for sag ingenting, men den funka inte heller. Masa mig upp och skulle tanda lampan, men den funka inte... HMMMMM! Testa lampan i badrummet, vardagsrummet, spisen, kylen/frysen...ALLT= DOTT!!! KUL!!!!!!!! --> betyder inget internet heller= ingen matte. For i USA ska man rakna matte via ett data program (nej jag gillare inte, jag haller mig hellre till det hederliga papper, penna, linjal liksom men aah). Sa lag och stirra i taket, medan jag o jennifer sms griniga sms o forbannade Gud for detta stromavbrott!!!!!!

Lyckades borsta haret, fa pa nagot smink (blir intressant o se hur det ser ut sen), hittade klader och underklader...sa vi gav oss av till skolan istallet. Fixar lite arenden med banker, pain medeciner etc.. plus lite forberedelser for final redovisning i Kinesiology idag. PUH! Sen blir det nytt forsok pa bibblan i eftermiddag, hoppas det blir lite mer framgansrikt denna gang.

VISST JA! For att starta denna morgon annu battre sa tappade jag min harsspray i toan.....

Men Glad Lucia pa Er Alla!!! Snart ses vi, och jag behover aka hem nu. Snart tippar kanten over om man sager sa...

PUSSS fran en lycklig, men j*vligt irriterat brud!!




PS! Nickilicous halsar...  -.-

DS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: