Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Julafton, Juldagen och Annandagen!!!

Kategori: Allmänt

Jag älskaaar julafton och allt som hör till! Så himla skönt att komma hem, men börjar redan längta efter det bra folket i boise, min fina lägenhet, men allra mest längtar jag efter lilla Nicki! <3

Julaftonen började alla fall med en chokladtomte i julstrumpan. Sen tassade jag upp med ett fint inslaget yankee ljus till mammsen på Eva dagen (lätt att glömma bort i allt julfirande). Vi gick ut på en powerwalk runt bastan o golfbanan för att bli sådär skönt hungriga på julmaten. Vart inte något pulsande i snö detta år men här uppe hos oss va det fortfarande vitt :). Därefter en dusch påed kavajen och åka för att hämta mormor i vår fina nya bil. Julmat, Kalle anka, fika, tårta, paket, glögg, mer paket med galnare rim, tomtegröt med skinkmacka, mys framför teven med godis.... +10kg men det är det värt.

På juldagen skedde min första utgång, har aldrig gått ut på juldagen innan. Det va verkligen lyckat, riktigt kul var det, massor med folk (i klass med när HV71 tar sm guld så livat var det verkligen) träffade många man inte sett på ett bra tag. Men alla upptåg lämnas till minnet, för crazy att ha nedskrivet här.

Annandagen blev det golf med mammsen i brist på snö. Va roligt och vi spelade bra båda två. Sen rester från julbordet och därefter iväg till mormor för fika. Ikväll är mys på schemat till VS fashion show I like!

Pusssss

Ps Bildbomb:



Kommentarer


Kommentera inlägget här: