Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

HOME SWEET HOME!!!!

Kategori: Allmänt

OMG som jag har längtat efter att komma hem!!!!! Kommer vara en perfekt avkoppling med Sverige i typ exakt en månad. Har redan hunnit med mycket jamfört med vad jag brukar nyss hemkommen. Men hann med min Paris flight på nöd och näppe, OCH fick min väska först av alla i Göteborg NICE!!! Men alla fall, kom hem på eftermiddagen, höll mig vaken till kvällen hyffsat. Så kom in i dygnet riktigt bra måste jag säga (för första gången när jag åker det här hållet i tids zoonen).

Igår hängde jag med lilla Mommo och mammsen på IKEA, käka köttbullar, potatismos, och lingonsylt (JAG DÖÖÖÖR!!!!!) kollade på roliga grejer. Därefter blev det reunion med min BFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Carro! Och så fina julklappar människan köpt?!? En jättte fin as cool jacka (fodrad med fårskinn) till Nicki, ett as coolt halsband, Make Up store´s lösögonfransar och lim (återanvändingsbara skit bra!), och ett bar skinn shorts (tyvärr hade hon inte räknat med att min röv skulle kunna svälla YTTERLIGARE en storlek. Av mig fick on en rosa glittrig VS neccesär med body splash, body lotion och body gel i hennes favorit doft, och en två-finger ring med text och bling-bling hehe. Till julklappsutdelningen lagade vi vår favorit maträtt sedan barnsben: spaghetti och köttfärssås. Sen blev det glögg och bullar till efterrätt. Vårt samtal var inte att leka med heller, våra munnar gick i vart annat hela tiden!!!! haha som Carro sa: vi skulle ha spelat in det... crazy!!!

Idag har varit en as nice dag, sov hyffsat länge, gick ut på en power walk i snön och solskenet med mammsen, sen leka taxi i vår nya as snygga bil (kommer bild i framtiden haha), och handlat julmat på MAXIIIII!!! Alltså JAG KAN INTE VÄNTA LÄNGRE...måste ha julmaten nununu!!!!

Ne, nu blir det leka taxi chaffis igen!

PS Roligt besked med en aning oväntade höga betyg. I Like! Såg rätt mörkt ut i början av terminen måste jag säga.....DS


PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: