Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Betsey Johnson

Kategori: Allmänt

OMG jag ALSKAAAAAAAAAAR Betsey Johnson's smycken!!! Endel ar lite for mkt (till o med for mej). Men man blir verkligen foralskad i vissa smycken. Sag en klocka i borjan av terminen som jag kollat pa varje gang jag varit pa mallet men annu inte kopt. Alltsa det ar inte SUUUUUUUUUUUPER dyrt men det ar liksom DYYYRT!!! Hahah Med andra ord man maste verkligen tanka igenom kopet. Hur som helst, idag blev jag kar pa riktigt. Hittade ett sa sjuuukt fint bracelet; guldigt med lite leopard. Vet inte hur jag ska forklara men tyckte jag va vard det. Det va definitivt min present till mig sjalv for hart jobb den har terminen plus allt annat psykiskt o fysiskt man varit stark igenom. Letade efter en bild men hittar den inte pa hemsidan, maste varit valdigt exklusivt?? Ne men Betsey Johnson ar sa jag!!! Guld, leopard i alla olika farger o monster, djurtema...yuuummmm I LIKE!!!

Ligger i sangen o kollar Real Housewifes of Beverly Hills. Kanns som klockan ar typ 11...men den ar bara 8...la mig har vid 7... OMG

Imorgon ar det redovisnings dags i Nonverbal Communication klassen, sen ett prov nasta vecka i samma klass...och ve o fasa...matte final!! Men snart ar aven den har terminen over ocksa! Ar nog den forsta finals week o dead week som inte kommer bli doden och helvete haha aven om det varit sanslost mycket att sta i, fixa och dona... Men redan tre klasser avklarade. PUSSS PA DET!!!



WEEEY jag hittade en bild pa mitt armband!!! SA SNYGGT!! ELLER HUR???
LOVE IT!!!


PUSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: