Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

3 Days To go...

Kategori: Allmänt

Later Nastan som en nedrakning likande den Kissie har for sin nasoperation? HAH! Men jag ar da sa nojd med min nasa...men en fettsugning skulle inte sitta fel??? XD Visst ja, imorgon borjar ju jag o Jennifer varan Detox helg for att vara i top notch form for julbordet!!!!!!!

Min skona hona pona sa hon skulle ta en nap nu, vilket hon ar valdigt vard. Sjalv har jag sovit stort mycket dom senaste kvallarna. Inatt sov jag elva timmar, dagen innan det la jag mej vid 8 (gick visserligen upp vid 5.15am for fys men aa hehe)
Ska sms henne o se va hon sager om min plan att inhandla lite Detox ingredienser, och kanske lite hot tub innan det?? Men innan det BORDE jag borja stada, alltsa mitt hem ar ett javla ratthal just nu! Fy fan, mar illa bara att va har, sakert darfor jag sover sa mycket? hahah
Sa nu ska jag ta tummen ur, och borja stada!!!


PUSSS


Does everything happen for a reason?? I guess so, even though I havent figured out the reason for this yet...or..I have my notion...

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: