Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Update!!!

Kategori: Allmänt

Har varit ytterst upptagen de här dagarna. 1) Jennifer är hemma 2) Det har varit sommarväder 3) Mitt liv är så underbart!

I Tisdags kväll så blev det bullbak, vanilj- och kanelbullar. Ville så gärna lägga  upp en bild på mina fina bullar, riktigt stolt över mig själv! Men skulle överraska min älskling när hon kom tillbaks tihiii (så blev ingen blogguppdatering på nästan en vecka?).Anyways, vi har varit på jakt på lägenhet de här dagarna och cyklat runt hela jävla Bosie, men hittade inget sådär perfelt. Eller aa, det var ju en som var ganska perfekt ja...men där tilläts inte hundar ptfff

Ska kolla vidare på Jersey Shore nu, sen blir det lite plugg, lite gym, lite jacuzzi, mycket mys!

Bjussar på lite bilder från de här dagarna (btw kolla in bikinin ja köpte på VS, sexigt sexigt!)

Pusss på er och hoppas ni har en bra dag, snart ses vi. Bara 6 veckich kvar!


Scrapbook!!! =D Vår Myskväll -- Lördag

Några av mina goda kanelbullar! MuMS!

Golfrunda i skjorts och linne! We like it!

Fredags dinner i solskenet! Äntligen!

Denna överdelen
+
underdelen nedan=
SUPER HOT!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: