Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Rolig post idag!

Kategori: Allmänt

Yihooo ingen fet mobilräkning från T-mobile idag! Idag kom istället paket från Forever 21 med en leopard klänning (enaxlad, tight o as sexig får inte äta något innan jag använder den bara jk jk), en gullig jumpsuit i klar blå färg o lite volang runt tuttarna, och slutligen en jätte söt sommarklänning. För det första orkar inte lägga upp bilder, för det andra orkar inte söka på online shoppingen efter bilderna plus att det sitter mycket snyggare på mig än på modellerna, för det tredje orkar jag inte med detta vädret! Var nice denna helgen, men alltså det här är ju fan deprimerande?! Regn i förmiddags, vaknade liksom av att regnet slog mot fönstret inatt. Lättade under dagen så var helt ok o spela golf, var till o med sol och nästan lite varmt. Anyways, fys imorgon HÄRLIGT! Så nu ska jag sova, för ska som vanligt upp med tuppen.

PUSSSS


Nu ska jag och trötter sussa, han behöver en dusch efter löpturerna idag alltså. (Får bli en imorgon)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: