Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Om jag vore rik...

Kategori: Allmänt

...eller alla fall ett par papp rikare i månaden alla fall...då vet jag vad jag skulle spendera dom på. Skulle bli perfa ju!!! Men nä, man är ju tyvärr inte jätte rik som student. Men här klagas inte!

Varit en sjukligt lång dag (typ som alltid?). Gårdagen var likaså fullspäckad, bra golfspel btw. När vi kom hem var det bara att svira om och så bar det av mot service learning. Pressade in 3h den här gången. I like! Var några normala ungar där idag med, så sista timmen ville dom spela volleyball, vart ju riktigt svettig. Men kul va det!
Hem runt 11ich, skriva klart en uppgift som var due 00.00, ut med hunden och sen bums i säng! För imorse var det dags för älskade weekend workshop från 9.30-5.30..med 30 mins rast... Yes livet är tufft ibland. Speciellt när workshop temat är Japanese animation. Hmmmmmmm....vi kollade på massa japanska animerade filmer? filmklipp?...I dono, men jag var riktigt taggad när vi kolla på Sailor Moon!!!! Var ju en av mina favvo program (eller aa jag dras ju liksom inte för att kolla på det nu heller men aa). Men det var verkligen det enda programmet som var något sådär normalt? De andra var typ tecknad porr...alltså läraren i den här workshopen är skum..det är allt jag har och säga. Så nu ska jag sussa för imorgon är det åter igen massa japanska filmer som ska ses. Omg, hur ska jag klara mig igenom dessa timmar?! =( Aaah, vi skullle klä ut oss imorgon igen till vår favorit japanska animation figur... WHUT!? Får väl säga jag är Sailor Moon då, precis lika långa bed o sådär.. hehee

NÄä, asså shit GODNATTT folket, eller GodMORGON Sverige!!!

PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: