Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Victoria's Secret

Kategori: Allmänt

Har inte varit mycket shopping de här månaderna... Vi försöker spa varenda krona till vår hemliga resa inom en snar framtid. SHopping stad #1 säger jag bara wihiii! Hur som helst, var uppe på mallet förra helgen när vi skulle köpa halloween kostymer. Vi sprang in en snabbis på Victoria's Secret och där hängde dom, ett par pyjamas/mjukisbyxor, lila flanell..med bling bling på rumpan...Alltså kärlek vid första ögonkastet! Motstog dock frestelsen för stunden, men kunde inte hålla mig så beställde dom över internet..oooops! Men dollarn är ju faktiskt låg nu!? Yaaa bästa ursäkten: jag tjänar ju indirekt på att köpa dom liksom!? Eller? hahah

Dom här ska jag mysa runt i hemma i vår lägenhet! Glamour huh ;-D

Kommentarer

  • jennifer säger:

    den där bh har jag letat efter, den vill jag ha!!!!!!!!!!

    2010-11-06 | 23:49:24
    Bloggadress: http://ferri.blogg.se/

Kommentera inlägget här: