Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

T.G.I.F

Kategori: Allmänt

Äntligen Fredag!!!

Vi skulle spelat scramble golf med herrlaget idag, men tränarn tyckte det var för kallt?! Asså det är ju kallt, men det är perfekt höstväder. Det är massa härliga färger överallt, solen skiner, blå himmel...Jadu, jag undrar vad för dejt min tränare hade planerad idag med tanke på hon sköt upp dagens golfträning? Det händer ALDRIG!

Jag och Jennifer pluggade därför några extra timmar biologi. Sen bestämde vi oss för att gå till glass cafét "Blue Cow". Så jäklans gott, plus att dom hade fått in cocos glass! Vi tog med Nicki, var en långpromenad dit, typ 40 minuter. Men inget problem för golfarna hehe.

Visst ja! Mina flanell byxor ja beställde från VS kom idag!!!! SÅ himla snygga, och bling-bling på asset. Nice! Får lägga upp en bild sen, orkar inte nu. Nu ska vi iväg och kolla am. fotboll. Är en jätte spännande derby match idag. Eller spännande och spännande, Boise kommer vinna stort! Igår var vi och kollade på volleyball tjejerne som spöade skiten ur motståndarna, imorgon ska vi på herrarnas basket och volleyball igen. Blir mycket sport aktiviteter denna helgen. Ska försöka gå till den nya poolen i REC center också. (sen plugga som idioter, men vill inte tänka på det usch)

Näää, nu ska vi draaa!!!

PUSS o KRAAM!

BTW!! ENDAST 9 DAGAR KVAR TILL VI SKA SHOPPA I NY!



SJälvklart är den med mest godis i min!!!

Höstmys i solen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: