Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

New Day

Kategori: Allmänt

Söndag, regnigt, massor med plugg..alltså en helt vanlig söndag med andra ord. Söndagar är inte min favoritdag, är alltid segt och så himla mycket att göra. När du helst bara skulle vilja krypa ner under täcket, mysa och kolla på en bra fillm. Men jag och Jennifer myser på vårt eget sätt; vi googlar massa mode och grejer vi vill köpa när vi åker till NEW YORK om exakt 14 dagar!!! Ska bli så himla skönt med ett break från allt plugg och träning.

Hitta ett par Christian Louboutin skor som jag är heeelt kär i! Synd bara att ekonomin inte räcker till...


OMG jag är på allvar förälskad!

Har redan börjat funderat på nyårsklänning. Ska parta till det riktigt detta år! Har en bild i huvudet på min klänning, är lite svårt att beskriva men det kommer bli mycket bra.


Snart, snart, snaaart!!! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: