Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Måndag!

Kategori: Allmänt

Har varit en relativt lugnt dag faktiskt. Bara en biolgi klass, massa skype dater...ännu en frisör tid. Den här salongen är verkligen en av mina favoriter, så himla gulliga är dom! Älskar mitt hår, nu är det silkeslent och mjuuuuukt tihiii.

Alltså jag tjatar om det hela tiden, men längtar så galet mycket till juuuul! Vill bara hem till the family nu och ha julmyyys!!!!! Vill slå in alla mina presenter i allt fint papper...Önskar att jag kunde tagit med NIcki hem över julen med =( Men måste fixa massa papper, sprutor, han ska märkas etc och började med det typ när jag fick honom men ändå tar det sån tid, men kan ta med plutten i sommar!

Nu ska vi käka turkey köööörv, TROPICANA JUICE (vi köpte aldrig juice innan för vi tyckte det var så dyrt, men efter varit i NYC där den var dubbelt så dyr tyckte vi att vi var värda det tiihii). Sen blir det glass och muffins till efterrätt!

Nu har jag inte tid för det här mer, Pusss på er!

Kommentarer

  • elmo säger:

    @)-`-,---



    Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



    Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



    Kolla gärna videon på min blogg!

    2010-11-30 | 23:22:42
    Bloggadress: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: