Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Lat/Hektisk Dag

Kategori: Allmänt

Hur går det ihop sig, Lat/hektisk dag?? Hade inga lektioner idag, så Emma utnyttjar denna tid genom att...sova!!! Bra Emma! Så stolt över dig. Skit bra att välja att sova när det finns galet mycket annat hyper viktigt du borde göra.

Själv anser jag sömn som något viktigt i mitt liv, alla fall när jag för en gångs skull faktiskt kan sova utan att ställa ett alarm! Så ja, dagen började typ runt klockan 10-11 när Jennifer kom hem från sin klass. Hahha är ju inte ens jätte sent, men när man i normala fall sovar till 5 på morgnarna så är detta väldigt sent!

Imorgon är det upp och hoppa 5am för att fyyyysa! Så jävla taggad?! not.. Vi ska ha massa weights först sen är det att springa ut i kylan till indoor arenan för löpträningen. Donken var så gullig och varna oss/vi skulle vara prepared att jobba stenhårt.. Alltså vi ska pusha en så kallad släde (?!) är en stor trä-manick, ursäkta jag vet inte hur jag ska förklara den? Men tung som fan, den ska vi alla fall knuffa en viss längd x14. KUL! Sen efter det blir det 14 sprints.. haha förra gången gjorde vi 12 och det var inte alls jobbigt! Det var sjukt-jävla-fucking jobbigt. Vi spyr av allt i gör och jag är ändå inte den känsliga om man så nu ska säga det...

Visst ja! Skulle klippa Nicki idag. Eftersom jag är "snål" och sparar alla mina pengar till New York på söndag (!!!) så har jag varken råd med mat (godis) eller att ta Nicki till frissan. Så jag plockade fram kökssaxen och började liksom..jag gillar när han är sådär "gullligt" ruffsig..naturlig liksom..haha herregud säger jag bara!

(bild lånad från Jennifer's Facebook, har lärt mej det är viktigt att cita sina källor yaoo ;-D)

Så nu är klockan 22.02, så nu mååååste jag gå och sova. Har redan ångest, speciellt eftersom klockan är över 10.. =(

Så Godnatt på er snygga som fula och Puss!

PS! Detta vill jag ha just nu:
* Familjen och Julafton!!!
* New York
* Kebabpizza (tro det elr ej)
Godnatt!

Kommentarer

  • jennifer säger:

    hahaha ja akta dig så jag inte stämmer dej om du snor mina bilder LÖÖÖL ;)

    2010-11-16 | 19:24:45
    Bloggadress: http://ferri.blogg.se/

Kommentera inlägget här: