Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Grattis Pappsen på Fars-Dag!

Kategori: Allmänt

Då var det fars-dag igen! Är tyvärr inte hemma så jag kan krama om pappsen =( Skickade en liten present på posten, som dock inte verka komma fram i tid. Denna post går mig på nerverna!!!

Vaknade alla fall av att min mormor ringde haha hon bara men hur mår du Emma?! Du låter ju för djävlig typ, ja bara men alltså mormor jag sov när ni ringde haha Hon hade precis sett bilder på Nicki och hon tyckte han var jätte söt (har av någon anledning glömt berätta för mormor jag skaffat hund......hehe). Var mysigt att höra mormors röst, har pratat med henne på luren en gång sen jag kom hit. Usch! Saknar hela familjen jätte mycket just nu faktiskt. Längtar riktigt mycket till julen.

Idag ska jag och kan ni tänka er JENNIFER (!!!) dra till gymmet. Vår Lördag kväll bestod av att kolla på "Kom i form med Anna Anka" medan vi käka godis och massa andra onyttigheter. Vi mådde så dåligt att vi bestämde oss för att gå till gymmet idag... -.- haha

Nää, ja ska nog gå och lägga mig igen. HAde tänkt sova ut för en gångs skull, men då blev man ju väckt. Det var ju värt det när det var mormor, mamma o pappsen på luren...men ändå! Så godnatt igen! XD

(BTW, 8 dagar kvar..!)


Love You Daddy!

Kommentarer

  • jennifer säger:

    HAHAHA VAAA? SKA DU OCH JAG GÖRA NÅGOT TILLSAMMANS IDAG? och btw 7 dagar SJU SJU SJU SJU!!!!!!!!!!!

    2010-11-14 | 18:38:09
    Bloggadress: http://ferri.blogg.se/

Kommentera inlägget här: