Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Det går bra nu

Kategori: Allmänt

Fick igen biologi rapporten som man kämpat med. i Början hade jag ingen aning om vad jag skulle skriva, men tillslut knåpade man ihop något som faktiskt blev mycket bra. Så skönt!!! Nu ligger jag, tro det eller ej, i min stora sköna säng för en gångs skull. Ska dock inte vila. Ska skriva ett "Newsletter" om anthropology apartment...det händer inte så mycket där överhuvud taget så kan bli lite svårt att skriva något liksom. Men ja, det löser sig förhoppnigsvis..

Lilla Nicki ligger här på min leopard filt och myser. SKaffa hund var det bästa jag gjort. Kommer vara jobbigt att vara utan honom i jul. Måste sätt i microship och han måste få massa sprutor etc och den processen skulle inte hunnit bli klar till jul i vilket fall. Men till sommar då ska Nicki hem och springa i de svenska skogarna! hahah

Nää.. ska nog ta en liten snabbis nap ändå, sen lite lite plugg. Halv fyra har vi pilates, skulle egentligen varit yoga. Men det blir nästa vecka istället.

Pussss pusss



Mannen i mitt liv, och jag vet han aldrig kommer krossa mit hjärta hiihhi
Träffade en gammal gubbe en dag när jag var ute med Nicki, han blev helt kär i honom. Så sa han, ja men den här sötnosen kommer aldrig krossa ditt hjärta flicka lilla. Var så gulligt hahaha dock så sant!

Pilates...jäkligt bra träning i kombination med vår fys träning måste jag säga. Detta är mest styrka och vi jobbar, på allvar, med alla muskler (alla små muskler du inte viste fanns). As bra!

Kommentarer

  • jennifer säger:

    mmmmm mums kommer bli så skönt med träningsvärken!!! och puss på communication classen

    2010-11-10 | 22:29:29
    Bloggadress: http://ferri.blogg.se/

Kommentera inlägget här: