Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

8 Days Left!

Kategori: Allmänt

Snart snart snart! Åh jag längtar så efter att shoppa. Har påbörjat en liten lista med grejer jag vill ha:

* Stövlar
* Jeans
* Blazer
* Svarta byxor
* Smink
* Jacka
* Sexig nyårsklänning
* Allt från Victoria's Secret

Jag och jennifer sitter ju och nätshoppar (låtsas) vi typ lägger grejer i korgen vi vill köpa, men betalar aldrig. Så då känns det som man shoppat men man har ändå inte bränt några pengar! Aah, asa bra. That's the tip for the day!

Nu ska jag och Jennifer dra till "Dollar Tree". As trash ställe, Anna Anka skulle hata det, allt där inne kostar $1!!! Asså, ja hallå!!! Det är sant! SKa shoppa lite fina julkort och rosetter nu. Längtar efter jul och mamma, pappa, mormor, frida och olle! Men snart är jag hemma i Sweden!

PUsss på er, nu ska vi ta "bonne bussen" som är gratis till Dollar Tree där allt kostar $1!!! YEY!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: