Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

This Chick's Bad

Kategori: Allmänt

Heyeyeyeyeyyeyeye!!!

Party in the libraryyyy! Har riktigt jävla tråkigt och jag är helt ärlig. Jag och jennifer har tillbringat hela dagen här förutom när vi skiter och äter.

To Do:
* Engl. Unit 1
* Engl. Unit 2
* Engl. två Cover Letters
* Theatre, två analyser
* Thetre study guide för final
* Study guide Geography (typ 1000 frågor?)
* Allt jag glömt att jag måste göra........

Ååååh.. nu kom Iris hit och förgyllde precis stunden med en strawberry smoothie från Starbucks! Du är min räddare!!! <3<3<3

Klicka in här så kan ni höra vad som ger mig inspiration till plugget just nu... Pussss på er!

MUMS! Tack Iris! <3

Allt från Forever21

Kommentarer


Kommentera inlägget här: