Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Snor!!!

Kategori: Allmänt

Är så jäkla sjuk. Sitter, såklart, i bibblan. Alla bara vänder sig om och blänger på mig, eftersom jag snyter mej var och varannan minut. Låter som jag snyter ut hela min hjärna liksom.

Har varit dålig uppdatering de här dagarna, men har varit alldeles för trött, och haft alldeles för mycket viktigt att göra! Jag och Jennifer unnade oss äntligen klippningen igår. Var på tiden, har inte klippt mej på fem månader. Inte bra, inte bra! Nu har mitt hår fått lite vitaminer alla fall, så hoppas det ska ta igen sig lite. Vi hade team dinner igår med, vår tränare hade lagat mat, dessert och förrätt. MUMS! Iris och Minhee tar examen på Lördag, så vi fick se en liten sumering av bilder på deras tid här. Underhållande, minst sagt! =D Leopard klänningen invigdes igår, vantrivdes i den. Muntrade upp mig, även att jag behövde springa och snyta mej varje sekund. Kommer upp bilder från igår senare idag. Jag ska printa ut min engelska portfolio, skicka in alla mina assignments som är due tomorrow! Snälla människor ring och väck mej! Måste gå och lämna in allt klockan 7.40 på morgonen. Blev även lite lätt fest igår at Verna. Jag och Jennifer sminkade och lockade Iris hår (hon har aldrig haft på sig en klänning typ och hon är singel). Citerad från min tränare: "Boys are stupid, throw rocks at them!"

Pusss, kram och snörvel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: