Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Plugghäst

Kategori: Allmänt

YES! Alla mina analyser och essays är klara!!! Detta resulterade i en Emma som är, om möjligt, ännu tröttare och utan nyklippt frilla. Ja vi som skulle belöna oss...men vi kände vi behövde skriva klart istället. Nu är det bara Geografi final, sociologi final och en teater final kvar. Ingenting ju! HA HA HA Jaja, nu ska vi vara positiva, känns jäkligt bra att vara klar med detta. Nu ska jag rulla ut från biblioteket, vart jag tillbringat större delen av mitt liv de senaste dagarna. Ska ta en lång varm dusch när jag kommer tillbaks, lyxa med victoria's secret vanilla body lotion och kolla Anna Anka söker assistent. Sen lär jag definitivt behöva min skönhetssömn, klass 7:40 imorgon (eller om några timmar då). Ne fy fan, nu blir jag deprimerad!

GODNATT!

10 dagar kvar..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: