Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Ny frilla?

Kategori: Allmänt

Idag ska jag och Jennifer belöna oss själva med att gå till frisören. Dock vet jag inte riktigt än om jag vill klippa mig. Men det är ju bara att inse att det är ett måste. Har inte klippt mej sen innan jul. Funderar på att klippa lite sne-lugg igen, som är lång. Blev ganska bra förra gången...hmm... Ja man vet ju aldrig med mig, kanske får en helt annan idé när jag väl sitter på frisörsalongen. Något allt för drastiskt kommer det dock inte bli, so don't worry!

Träffade krambjörnen när jag var påväg tillbaks från min sista lektion, pratade med Jennifer i telefonen samtidigt (såklart)! Fick ju inte min skönhetssömn inatt, så frågade jennifer i panik om jag såg jätte ful ut idag. Då säger inte Jennifer (även om det inte är sant) att jag alltid ser jätte bra ut, utan då säger hon: "Neee..inte vad jag kommer ihåg". HAHAHAHAHA asså jag säger bara det, klockrent!

Nu ska jag rätta några av mina uppsatser för att sedan rulla mot subben o äta lite bajs.

PUSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: