Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Jus Chillin!!!

Kategori: Allmänt

Händer inte så jätte mycket de här dagarna förutom att jag umgås med min familj och vänner. Så med andra ord händer väl ganska så mycket?! hahaha Vart inbjuden till ett glassig mingel inför Spring Inspiration i helgen och därefter utgång på Centrum bar. Har saknat dansgolven väldigt mycket! Ska se om man drar ut på en tur nästa helg också, fick inte dansa av mig tillräckligt! Var lite för mycket folk, för trångt och därmed svettigt. Men tack för en mycket trevlig kväll! Idag vandrade jag lite ute på golfbanan med mammsen, kul att svinga igen! Har ju gått veckor :O Just nu ligger jag bara i tv soffan, degar och njuter med marabou choklad och vår ena kisse miss Molly!

Nu är det mindre än TVÅ VECKOR tills min tvilling kommer hit till bonniga Jönköping!!! Passa er säger jag bara, It's goina b CRAZYYY and wild like always MJAU!

PUSSS PÅ ER!


Molly jag och telefonsamtal till CSN...bläblä

Trevlig kväll med trevligt folk!

Kommentarer

  • Rumpa säger:

    that blue shirt looks familiar :)

    2010-05-25 | 04:45:09
  • jennifer säger:

    snart är jag dääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2010-05-25 | 21:51:34
    Bloggadress: http://ferri.blogg.se/

Kommentera inlägget här: