Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Jag Är Inte I Behov Av Min Skönhetssömn...

Kategori: Allmänt

Okej, klockan är två på natten och jag kan inte sova! Mitt snörvlande har gått över till hosta, typiskt alltså. Men jag överlever, så ska inte klaga. Har mejlat in mina essays och analyser nu, och efter många om och men printat ut alltihop och lagt det i en speciell mapp jag ska lämna in till läraren imorgon (eller idag då) 7:40 på morgonen. Måste lämna in senast då, annars är jag KÖRD! Men det är lugnt.

Dagen tillbringades som alltid numera i bibblan. Men snart så är det slut på det! Drar ju till Sweden om endast 7 dagar!!! Våran kväll avslutades alla fall på Taco Bell, mycket gott. Och mat är vi ju alltid värda... Jag, Jennifer och Iris åt nog den största brunchen i morse någonsin. Våfflor, grädde, jordgubbar, ägg, cinnamon roles, coca cola (!!!), chokladpudding... jag vet inte allt vad det var. Men en sak är säker, träningen måste vi ta tag i den här veckan! Det är dead week och finals week nu, så då får vi inte ha golfträning, fys etcetera enligt NCAA rulesen..Vi ska lägga all vår tid på skolan! Jaja, men träning i veckan får det bli, spelar ingen roll att jag är sjuk..enligt Donken alla fall...

Nee..nu måste jag sova, om jag så ska hosta mig till sömns hehe Klicka på länkarna nedan, två låtar som är riktigt nice
This and this

Jen, Iris and I

I looove my new hair!

Hayley, Lori, Jen, jag, Iris

Crazy Swedes!


(Sminkade Iris, som aldrig haft smink typ (hon hade INTE på sig löparskorna, utan självfallet klackskor!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: