Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Fabulous Life of Sweden

Kategori: Allmänt

Var ute och svingade golf med mammsen idag, alltid lika mysigt. Tänker på syster som har haft tenta idag, som hon lagt ner hela sitt liv på. Snart kommer jag och min prutt och partar till ditt liv lite hehehe

Imorgon ska jag hjälpa mormor shoppa på Maxi wohoo! Ska shoppa lite viktiga grejer och därefter ska jag mammsen och mormor fika på ngt mysigt ställe. Klockan 17:30 ska jag på premiären med mamma på Sex and the City 2!!! Fick precis ett samtal av Boel, ska ut och ta några goda drinkar efter filmen. Alltså imorgon: shopping+bio+party= Perfekt Fredag kväll!!!

Godnatt och PUSS!!!

Kommentarer

  • Frida säger:

    Åååh vad gullig du är haha! Och det är typ sant, jag HAR lagt ner hela mitt liv på den =/ SCARy!

    2010-06-15 | 01:38:57

Kommentera inlägget här: