Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Drygt 25 timmar kvar...

Kategori: Allmänt

Snart är vi hemma!!!
Har precist målat naglarna och tagit en välbehöverlig dusch. Jag och Jennifer bor ju som sagt den här natten i Michelles lägenhet, mycket snällt. Hon är iväg med Lori till Californien. Har varigt en lång och seg dag. Vi var döda fiskar allihop idag. Men fint väder piggar upp en hel del. För att inte nämna den hyper coola graduation ceremonin! DÄrefter vilade vi lite här i lägenheten sen åkte jag iris jen och marre iväg till Wallmart och fixade en ny kamera. Helt sjukt klantigt, men sånt man får räkna med....
Har varit en galet rolig helg, kommer sakna Boise jätte mycket! Men oh vad jag saknar Mamma, Pappa, Frida, Olle och Mormor. Ska bli så mysigt att komma hem, och alla resor jag ska göra i sommar?! Både London och Italien plus lite små utflykter i lilla Sweden..

Nu ska jag gå och lägga mig snart. Alarmet är ställt på 4:45!

See y'all soon!!!

Kommentarer

  • Rumpa säger:

    Jag saknar dig min kärlek, min råttan! Tack for the Superman och the all the fun! :)

    2010-05-16 | 19:02:14
    Bloggadress: http://rumpatuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: