Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Born to be Wild

Kategori: Allmänt

Alltså har varit alldeles för upptagen med viktiga saker så har inte hunnit blogga hehehe. Mallet, Willy Wonka teatern och sushin var perfekt. Sushin var så galet god så jag höll på att dö. Som sagt var det buffé, så vi föråt oss självklart. Jag vill inte ens veta hur många sushi rullar vi åt........
Igår klev vi upp tidigt på morgonen och var med på en välgörenhets grej (vi representerar golflaget på olika välgörenhetsgrejer, alla atleter gör det). Hur som helst, detta var för barn sjuka i diabetes, så det var tusentals människor som gick en speciell strecka för olika barn, sen var det bilutställning, de sjuka barnen fick autografer av atleterna, massor med mat (såklart, vi är ju i USA lol). Så det vi främst hjälpte till med var att rulla in korv i folie så de skulle hålla sig varma (asså hallå?!). Vi rullade över 1000 korvar, helt galet ju!!!! Men när the crazy swedes är med så blir det alltid galet kul, hur unglamorous det än må vara.
Igår, fick jag och jennifer för oss att vi skulle börja städa och packa våra rum. Ett stort projekt som ännu inte är avklarat.. ni kan se en bifogad bild nedan på hur mitt rum ser ut. Då är inte ens det värsta med på bild... Japp, så förfärligt är det. Vi var väldigt deprimerade så vi bestämde oss för att blanda lite goda drinkar, så det blev inte så mycket städning. Vi slutade upp med den briljanta idéen att det var "Swedish Halloween" igår. Så vi drog på dom svarta lack klackskorna, de rosa kaninöronen och våra nyinköpta rosa t-shirts där det står "Chick with brain" på. Roligaste kvällen på länge, eller vad säger du Jennifer? Alltid lika crazy när vi är i farten. But they love us! hahah
Shoppade galet mycket i förrgår med, några sommarklänningar, skor och massa smycken. Men köpte mest presenter till min familj, alla har ju fyllt år nu när jag varit borta. Har hittat perfekta grejer till dem alla!!!!
Nee, nu måste jag plugga, sitter i Biblioteket. Det är öppet 24 timmar dygnet runt de två sista veckorna inför alla finals. Så jag och Jennifer har flyttat in här nu. Pusss på er alla!
Klicka in denna länken, låten är ämnad till mej och Jennifer

Kaninöronen dammades av...we r back!


Born to be wild...

Jäkligt god sushi!

Med shopping på det... Perfect Day!

Lite av smyckena jag shoppade

Mitt rum just nu...och helt ärligt så syns inte det värsta...........

Kommentarer

  • jennifer säger:

    VI ÄR SÅ ROLIGA, VI ÄR BÄST.

    jag dör hahahahahahahahahahahahahahahaa

    2010-05-02 | 21:45:08
    Bloggadress: http://ferri.blogg.se/
  • Fredrik säger:

    fina kaninöron var har du köpt dom?

    2010-05-12 | 20:08:09

Kommentera inlägget här: