Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Yo Pussy Clot!

Kategori: Allmänt

Yo yo yo.. Godmorgon på er! Jag är sjukt sjukt trött. Resten av familjen Dahlqvist anlände igår/inatt. Innan Frida och jag åkte och plockade upp allihop i Stratford var jag på en relax, badade jacuzzi, bastade och bara chillade (med min heta hunk mums mums). Innan relaxen åt vi Carribean food. Tror aldrig jag ätit det innan, men det var verkligen något i min smak!

Nu ska jag se om jag kan dra med mamma, pappa och deras kreditkort till Tesco, för jag behöver MAT!!! Vi har ingenting i denna kyl, förutom ägg. Detta är vad vi överlevt på: nudlar, ägg, frysta grönsaker, musli och om vi lyxat till det ordentligt Coca Cola. heheheh Resten av dagens agenda är väl shopping åt mormor och Olle. This is going to be a verrrrrrrrrry long day!!! PUSSS KRAAM


Från detta----------> Till att ligga på en luftmadrass.. hrmf

Kommentarer


Kommentera inlägget här: