Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Rainy, But Still The Happiest

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen och lyssnar på regnet. Det är nog bland det mest avkopplande man kan göra faktiskt. Har lekt lite taxi åt syster ikväll som försökte sig på en utekväll i Jkpg och det var självklart ingen hit. Är lite tugnt att komma hem från London till lilla Jkpg. Men hon hade ju bäst sällskap så då spelar det ju ingen roll. Själv var jag hemma med mammsen och pappsen, käkade godis och kollade på Men in Black2. Ett mycket bra avslut på dagen. Nu ska jag försöka samla alla mina tankar, lyssna på regnet och sova. För snaaart åker vi till Italien!!! och SNAAART åker jag tillbaks till USA med min älskling, Jenniiiifer !!!! Me like a lot!!!

PUSSS OCH KRAAAM!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: