Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Goodmorning Folks

Kategori: Allmänt

Sov riktigt länge idag. Har varit en toppenhelg!!! Fint väder och massa roliga "utflykter". I Fredags träffade jag och Frida Elin och drog till The Loop. Riktigt nice ställe. Där drack vi cocktails och dansade klackarna av oss..nästan. Igår åkte jag till Greenwich på picknick och kollade på usikten och fick lite solbränna. Jordgubbar, grädde, glass...kan inte bli mer sommar?! Var alla fall hur fint som helst där. Kvällen avslutade jag ensam hemma i lägenheten med SATC. Riktigt mysigt!
Idag ska jag inte göra mycket alls. Det jag får underhålla mig med är väl att skriva klart en journal till min online klass om oljekrisen. Men det blir intressant. Under året jag varit i USA, plus här i London har jag noll koll på nyheterna. Så pinsamt, Aftonbladet är liksom min enda källa. Måste ske en ändring på det...heheh

PUSSS KRAM!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: