Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Vaknade av att Frida sprang iväg till sitt jobb på La Senza. Kan inte somna om så ska pallra mig upp och göra lite frulle. Var inne i stan och lunchade med Frida igår, fyndade två tröjor på rean. Inte illa!!! As bra när man är luspank. Ajja, förresten, detta är väl mest ämnat till Jennifer..men.. JAG HAR RENSAT MIN DESKTOP!!! weiiii hahah nu pryder endast några få ikoner den och en hyyyyyper sexig snygggg hunk! Mummms!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Jobbar inte idag. Ska leka lite hemmafru och dammsuga lägenheten ;D Ska fixa till uppgifterna jag har i min online class med. Så kommer bli en minst sagt lugnt dag. PUSSS o KRAAM!


rawrr! (och neee, jag har inte ställt om klockan på datan...I mean, ska ju snart tillbaks till USA?)

Kommentarer

  • jennifer säger:

    HAHAHAHAHHA de va på tiden ;) fint!

    2010-07-09 | 16:49:31
    Bloggadress: http://ferri.blogg.se/

Kommentera inlägget här: