Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Crazy Day!

Kategori: Allmänt

Har varit en händelserik dag idag, som alltid. Vaknade upp, sanslöst trött! Är fortfarande galet trött, vill bara sova. Vad är det här?! Var ute och spelade golf med Olle bolle idag. Var roligt, liksom att höra alla hans svordomar. Åkte iväg till Maxi nyss, skulle köpa grädde etc, ska göra en tårta imorgon med jordgubbar och grädde mums. Hur som helst, skulle alla fall plocka upp min käre broder. Men han svarar ju inte och det var stängningsdags på Maxi. Så jag åkte självklart ner till stan. Värt att nämna är att det var jäkligt lite bensin i bilen. Så tänkte tanka på jet med kontanter när jag var klar på Maxi. Men det var ju trasigt så det gick ju bra alltså. Åkte runt hela fucking stan men ingenstans funkade mina ynka 20lappar WTF?! Så jag beslutade mig för att åka hem till lilla Spångerås långt åt helvete på landet och hoppas på det bästa. (bensinlampan lyste plus att den började tjuta). Men ödet var på min sida idag, så nu är jag hemma. Dock ringde precis min älskade bror nu, och ville hem. Vet inte riktigt hur det ska gå men aah. DET LÖSER SIIIIIG!!! Eller vad säger du Jennifer my love?! Saknar dig bajs mycket, bara så du vet! Extra mycket pussar och kramar till diiiiig <3<3<3<3<3

Visst ja, tog mitt första utomhus dopp idag, i Västersjön med mammsen. Alltså det är faktiskt tragiskt. Men har man varit i London så har man tihiii (A)

Kommentarer

  • jennifer säger:

    klart de löser sig, och de måste de ju ha gjort, hahahah! miss you toooooooooooooo

    2010-07-31 | 23:09:36
    Bloggadress: http://ferri.blogg.se/

Kommentera inlägget här: