Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

BEYONCÉ, I Looove You!!!

Kategori: Allmänt

Alltså Beyoncé, finns det någon vackrare kvinna?! Dessutom har hon den bästa sångrösten av dem alla, fabulous! Syrran är just nu i parken, postar brev med mera... Jag är skit trött även att jag sov till typ 10 idag. Frida och jag gick till Tesco och shoppade mat idag (potatissallad och kyckling, Frida var väldigt hungrig och sa hon inte orkade laga någon mat...inte jag heller -.-). AJa, men nu ligger jag är på sängen, helt utslagen. Borde gå till parken och sola lite istället. Men aah, jag ligger hellre här i sängen, lyssnar på beyoncé och tänker ut en HOT!HOT!HOT outfit till kommande helgen. Vi har något alldeles speciellt i kikaren...hehehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: